Intervju bild sen förra måndagen.



En tidning som kom i brevlådan efter skolan, så va jag och moa med på 3/4 sidan på ngn intervju sen förra måndagen som jag skrev på rubriken. Hemsk bild men helt otroligt gullig på moa. Förlåt men tog bort bådas ansikte på bilden. Det gör nog inget hoppas jag eller det får ni iaf leva med ett tag :)
Jo tänkte med bara skriva att igår så va jag med saknade majanorrman efter skolan rätt sent och vi bakade världens 'bästa' sega kladdkaka /N00T. 'sämsta' asså den blev helt kladdig alltså deggig i hela kakan utom på överst på den. Lite konstigt tyckte vi, och hade inne den mycket längre i ugnen än vad man skulle ha.
Men det hjälpte inte de heller.

Bilden är grymast men hon som fotade oss tog den sista och sämsta bilden :o
Nu ska jag kanske baka lite med mamma och sen kolla halv åtta hos mig :)

Ha det bra folket och släng gärna hit en kommentar för det tar ungefär 5/10 sek ?

Kommentarer
Postat av: Anna

fiiin biiiild :))

2011-02-09 @ 21:31:58
URL: http://heeneley.blogg.se/
Postat av: Anna

fiiin biiiild :)) höhöh

2011-02-09 @ 21:31:58
URL: http://heeneley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0