Lite goda nyheter från idag



En ganska gammal bild dessutom som ni ser tror jag. Alla var så små hihi.

Men idag så spela vi trännignsmatch mot snöstorp nyhem kl. 10:30 - 12:00. Det blev vinst till oss med 4-1.
Det va mina goda nyheter det, men första matchen 2011 så vann vi vår första match.
Sen då när de va slut så åkte jag och pappa och Anna in till intersport och jag kollade på nya inomhusgympaskor. Och jag hittade ett par bra iaf, dem är mina nya bästavänner nu haha. Och sen körde man hemåt och åt och nu är jag här, och att det är den tråkiga skolan imorgon. Dem plågar oss totalt asså.
Menmen... Jag ska se på Bring it on senare ikväll tror jag så jag kan somna :D

Jo juste ni kommer få se lite bilder senare ikväll eller ngn dag i veckan på min nya väska och skorna. 

Har ni alla haft en bra rolig helg då ? :)

Kommentarer
Postat av: Tilda Svensson

Hahaha, är det där amelie? :D<3

2011-02-07 @ 20:09:26
Postat av: elin | flickanirandigpyjamas.blogg.se

åh fotboll! ♥

Vilket lag spelar du i? :)

2011-04-24 @ 19:40:22
URL: http://flickanirandigpyjamas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0