Längtar efter att fotbollen ska starta



Blev en bild på laget sen vi hade avslutning på annabell i stan. Det va riktigt kul och att vi bowlade innan vi stack till annabell  hela underbara laget. Det glömmer man inte. Asså vill att träningarna ska börja nu efter att jag blir frisk då. För hemma från skolan idag igen men mådde inte bra igårkväll eller nu imorse. Så fick stanna hemma idag igen. Men vill sätta igång och tränna nu igen men vi ska tränna ute på grus och inte inne i någon idrottshall nu. Lite synd kanske men strunt i det nu.

Nu måste jag bara blir frisk så jag kan gå till skolan imorgon :)
Kommentera mitt inlägg :)


Kommentarer
Postat av: qendresa

hahaha omg :O

det minns jag fan va kul de va :D <3

2011-02-04 @ 20:04:20
URL: http://everythingismusic.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0