Nya bilder från eftermiddagen







Hejsan bloggare eller tittare eller nu vilka som kollar in min blogg :)
Fast kanske inte nu på nästan 2 veckor :( inte hunnit bloggat eller orkat, men nu blir det ändring på det.
Idag har jag inte gjort så mycket, mest varit vid datan, städat lite, och varit ute och fotat med syrran.
Och ikväll ska väl jag bara slappa vid tv:en och kolla film eller sitta vid datan och lite så. Vill oxå bara säga att kvällen va helt otroligt lyckad igår tjejer. Jag älskar er till tusen.

Vad gör ni andra ikväll då ? :)

Kommentarer
Postat av: Elin Toreborg [foto]

Hej! Nu är dagens blogg avslutad, gå in och kolla om det blev du! Annars kan du försöka igen :D

2011-01-30 @ 21:49:18
URL: http://elintoreborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0